zaterdag 27 februari 2016

Een zaterdagavond Me-time

Een zaterdagavond ergens in februari...
Mijn 3 schatten de deur uit en eindelijk nog eens tijd om achter de naaimachine te kruipen.

Mijn oog viel al sinds begin januari op dit mooie stofje in mijn stoffencollectie en het liet mij niet los. Ik moest en ik zou er iets mee maken, Jullie kennen dit ongetwijfeld ook. Maar wat??? Dat is altijd zo een probleem bij mij. Het juiste patroon combineren met een stofje dat in mijn hoofd zit. Maar de keuze was deze keer heel snel gemaakt.
In de vorige edite van La Maison Victor viel mijn oog op de Pam top.
Een ideale combinatie van de twee, niet?






Met een lekker glaasje witte wijn bij de hand en La Maison Victor in aanslag slaagde ik erin om de Pam top op een paar uurtjes klaar te krijgen.
Zo gaan er zeker nog meer volgen want dit is echt een zalig patroontje om te maken, maar eerst nog een verjaardagskadootje voor manlief afwerken ;-)




Patroon: Pam Top uit La Maison Victor Editie 1/2016
Stofje: Hearts 'n Dots van Stof 'n Love

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk. Ziet er een chique blouse uit en door de leuke stof is die op allerlei momenten te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Ziet er een chique blouse uit en door de leuke stof is die op allerlei momenten te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen